Házassági évfordulónk ünneplese

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

A babánk szülinapja


Családient.hu vonalzók

Gréti érkezése

Lilypie Kids Birthday tickers

2011. június 9., csütörtök

Greti megtekintese!

Ma voltunk UH-n , nagyon jo volt vegre ujra latni , mar 7 hete nem lattuk, nagyon edi baba volt asitott nagyokat, irto faradt volt a dragam:) viccelek, de biztos belefaradt amig engem rugdosott egesz nap, hisz egy orokmozgo kiscsaj. Krisz addig nagyinal volt , jatszottak, ugyes fiu volt . Greti mar 1100 g-ot nyom, a doki szerint nagyobb is vagyis sulyosabb is a korahoz kepest es nagyon elvezi odabent magat. megmutatta ujbol a nunijat nem szegyelte magat , lattam a kis taplacskait is. es neki is olyan pise ora van mind nekem.
Engem is megmertek a csaladiorvononel, a vernyomasom jo, a haskorfogatom 90 cm es 51 kg vagyok, a hasam nott csak igy ami van rajtam minden a terhesseg en nem is hiztam semmit eddig, 6 kilot hiztam igy meg 4-et kell ahhoz hogy idealis terhessegsulyom legyen es akkor szules utan le is megy mind a 10 hisz a baba es a tobbi dolog kb ennyit vesz fel terhesseg vegere. Nagyon jol erzem magam eddig hisz nincs idom foglalkozni hol faj vagy mi a baj mert itt van Krisz es annyira lekot, de sokkal konnyebben viselem ezt a terhesseget mind az elozot.
Rakok egy par kepet a dragaimrol.






2 megjegyzés: