Házassági évfordulónk ünneplese

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

A babánk szülinapja


Családient.hu vonalzók

Gréti érkezése

Lilypie Kids Birthday tickers

2010. június 25., péntek

10 honapos a kishuncut!

Mar lassan itt a nagy nap, meg ket honap es 1 eves lesz. Addig is elvezzuk minden pillanatat ahogy no a baba.
Mar 8 kilogram felett van, es mar tobb mind 78 cm.
nagyon sokmindent eszik,de meg mindig 4-szer szopizik, nagyon orvendek hogy meg most is van tejcsim, es az is kell amit en eszek. A zoldborso is kipipalva, soska, cukini, husok, vagyis csirke es disznohus. A grizet is szereti de eddig csak ugy adtam ha valamivel vegyitettem, de a kovetkezo a tejbegriz lesz a menube de meg vizzel amig nem issza a tejet.es valami gyumolcslevevel izesitem.
Mar kuszik-maszik , olyan gyorsan hogy alig birom tartani a lepest vele, mindenaron ha az agyba hagyom le akar maszni, de fejjel lefele akar erkezni. de szerencse mindig resen vagyok es vigyazok hogy ne essen le.
Most megint ket napja nagyon nyalazik, meg ilyen nem volt mikor jottem az elso 8 fogacskai, de ugy latszik ezek mar durvabban jonnek ki es fajnak.Remelem hamar kibujik a tobbi 12 es tul lessz rajtuk.
Mar all a baba ha fogjuk a kezet es a jarokaba mar felall egyedul es hatrafele vagy oldalt elindul es eljut ahova akar, sokszor olyan helyre ahol nem szabadna, nagyon szereti a fuggonyunket tepni es fogdosni es ha mondom hogy nem szabad , kacagja es tovabb folytassa.












1 megjegyzés: